نوشته شده توسط : chudae

جلیل جعفری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل افزود: این گروه در مقایسه با بیش از 200 كشوری كه در حال حاضر در جهان به رسمیت شناخته شده اند در اقلیت قرار دارند، ولی در عین بی عدالتی به خود اجازه می دهند برای سایر كشورها تصمیم گیری كنند.

وی اضافه كرد: از آخرین اقدامات این گروه به همراه برخی كشورهای دیگر برگزاری نشستی در مورد كشور سوریه بدون حضور كشورهای تاثیرگذار همسایه است در حالی كه اعضای این گروه خود كمترین نزدیكی جغرافیایی و سیاسی با این كشور ندارند.

وی ادامه داد: این نشست در حالی با حضور كشورهای متخاصم غربی برگزار می شود كه حتی ایران كه از دوستان تاثیرگذار سوریه است از حضور در این نشست منع شده كه این از عجایب روزگار است.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه اظهار كرد: این گروه وقاحت را تا حدی پیش برده كه حتی در مباحث هسته ای نیز در عین نابرابری به رژیم غاصب و جناتكار صهیونیستی اجازه می دهد حدود 200 كلاهك هسته ای را بدون كوچك ترین نظارتی در اختیار داشته باشد.

جعفری بیان كرد: اما همین گروه به جمهوری اسلامی ایران اجازه استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای و حقوق مسلم خود را بر اساس معاهدات بین المللی نداده كه این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با محكوم كردن این مسایل ابراز امیدواری كرد تا روزی عدالت در جهان حاكم شود.

8123/530/ 1645





:: برچسب‌ها: مربع , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: